Heuj - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Loes - WaarBenJij.nu Heuj - Reisverslag uit Kiel, Duitsland van Loes - WaarBenJij.nu

Heuj

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

26 Maart 2019 | Duitsland, Kiel

Wooop, een blog! Hierop ga ik mijn avonturen bijhouden :D.

Het is inmiddels week 4 in Kiel en het lijkt me nu wel een goed idee om mijn avonturen op te schrijven! Vandaar dat ik deze blog ben gestart :).

Gisteravond probeerde ik met 4 vrienden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Kiel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2019

Heuj
Loes

Hoi! Op dit moment zit ik voor mijn studie in Kiel, Duitsland. Op deze blog post ik mijn avonturen :).

Actief sinds 06 Maart 2019
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 600

Voorgaande reizen:

06 Maart 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: